Brigáda - Pracovník/-ce pro HelpDesk platebních karet - HK

Firma ČSOB, a.s.
Popis pracovního místa
  • poskytování telefonické podpory držitelům platebních a kreditních karet
  • blokace karet v případě ztráty či krádeže
  • podpora vybraných obchodníků
  • řešení nestandardních situací a komunikace s příslušnými útvary banky



Požadovaná kvalifikace a další požadavky
  • úplné střední odborné vzdělání
  • uživatelská znalost práce s PC
  • obecná znalost bankovních produktů výhodou
  • podmínkou znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
  • schopnost a ochota učit se
  • komunikativnost, dobré vyjadřovací schopnosti v českém jazyce
  • samostatnost a odpovědnost
  • spolehlivost a důraz na kvalitu služeb
  • schopnost práce v týmu
  • práce v nepřetržitém provozu



Nabízíme
  • příjemné pracovní prostředí a profesionální kolektiv
  • možnost odborného a kariérního růstu
  • místo výkonu práce - Hradec Králové
  • smlouva - zkrácený úvazek na 30 hodin týdně nebo dohoda o pracovní činnosti na 20 hodin týdně

Jak se přihlásit
Pro přihlášení na tuto pozici klikněte na tlačítko "Odpovědět na stránkách zaměstnavatele". Pro dokončení přihlášky budete přesměrováni do interního systému ČSOB. Dokud se Vám neobjeví hláška "Vaše žádost byla poslána. Děkujeme vám!", nejste přihlášeni do výběrového řízení.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace